Arkadaşlar Bloğumdaki yazıların eski tarihli olduğuna bakmayın!Şu anda bu yazıyı yazdığım tarih an itibari ile 04-01-2018 ve Goomass eğitim kiti 2018 de hala güncel olarak kazandırmaya devam ediyor.Yani tüm yazılarımdaki bilgiler hala günceldir!!! ve aynı şekilde Goomass 2018 yılında da kazanmaya devam ediyoruz. Zamanım olmadığı için yeni yazılar giremiyorum.Maillerde ve yorumlarda bu şekilde olunca açıklama isteği duydum.Yani hiç çekinmeden Goomass alıp internetten para kazanabilirsiniz.

31 Ocak 2013 Perşembe

Goomass internetten para kazanma kiti

Bu yazımızda sizlere goomass internetten para kazanma kiti hakkında sıkca gelen sorulardan biri olan goomass'ın kazanç yöntemlerinden bahsedeceğim.
Gomass internetten para kazanma kiti ile iki şekilde kazanç sağlayabilirsiniz.
Goomass internetten para kazanma kiti indir
Bunlar;

  • Goomass ile internetten avcı yöntemi ile para kazanmak
  • Goomass ile internetten çiftci yöntemi ile para kazanmak

Benim favorim çiftci yöntemi.Tabiki ikisininde birbirine göre avantaj ve dezavantajları var.
Goomass Çiftci yöntemi ile biraz emek harcamanız ve sabırlı olmanız gerekli.Bu yöntemle sermaye söz konusu değil.En iyi tarafıda bu.
Yani aynı çiftcilerin yaptığı gibi...
Çiftciler ne yaparlar?
İlk önce tarlayı sürerler, ardından tohum ekerler ve tohumun kök salıp büyümesini beklerler.Ürün olgunlaşıncada artık meyve veya sebze her ne ektilerse bun toplamaya başlarlar.
İşte goomass internetten para kazanma kiti de size internet tarlasında nasıl tohum ekip ürün toplayacağınızı öğretiyor.
İnanın bana bir müddet sabırlı olursanız hiç bilgisayarınızı açmasanız bile kazançlarınızın banka hesabınıza yattığını seyretmeniz kadar mutlu olacağınız birşey daha yok.

Ben sabırlı değilim hemen kazanmak istiyorum diyorsanız o zaman Goomass avcı yöntemini seçmelisiniz.Fakat goomass avcı yönteminde biraz sermayeniz olması gerekir.Sermayeniz olmadan avcı yöntemi ile para kazanamazsınız.

Hangi yöntem olursa olsun Goomass internetten para kazanma kiti ile mutlaka kazanırsınız.Önemli olan istemek ve başlamak.Başarının sırrı bu iki kelime...
Goomass internetten para kazanma kiti indir

6 yorum:

  1. goomass internetten para kazanma kiti gerçekten kazandırıyormu

    YanıtlaSil
  2. goomass eğitim kiti kazandırmıyor! Goomass internetten para kazanma kitindeki yöntemleri uygulamak kazandırır!

    YanıtlaSil
  3. Ben 1986 İstanbul doğumluyum. Goomass internetten para kazanma kiti ile öğrendiğim bilgilerle internetten para kazanmaktayım. Bunun gerçek olduğunu ve goomass eğitim setini internetten para kazanmak isteyenlere tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar goomass eğitim setini alalı 1 hafta oldu.Ben goomass eğitim kitindeki avcı yöntemi metodu ile 3 gün önce ilk defa bir ürüne reklam düzenledim fakat seçtiğim ürün hiç satılmadı.Ardından yeni bir ürün seçtim ve 2 günde 5 tane satış geldi. Ürün satılmaya başladığında gerçekten çok mutlu oldum. Goomass eğitim kitine verdiğim para helal olsun. Şimdiden goomass a verdiğim paranın 2 katını kazandım sayılır. Size de çok teşekkür ederim. Goomass eğitim kitini sizin sitenizdeki tavsiyeniz üzerine almıştım. kimse ben bu işi yapamam edemem diye korkmasın. ben evime bilgisayar alalı henüz altı ay oldu. ben başardıysam herkes başarabilir. Goomass internetten para kazanma kiti videolu eğitimlerini izledikten sonra insanın internete bakış açısı değişiyor.İnanın bana elimizin altında bunca fırsat varken biz sadece bakıyoruz, bu fırsatları görenler ise değerlendirip köşeyi dönüyor. Bakmakla görmek arasındaki fark böyle bir şey olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Şayet bir ürünü test ettikten sonra satmıyorsa illaki zorlamanın bir anlamı yok. Satış ortaklığı yaparak para kazanabileceğiniz yüzlerce ürün var sonuçta. 2-3 ürün denemeden sonra satılmayan ürünleri elersiniz. Zaten kazançlı bir kaç ürün bulduktan sonra o ürünlerden çok uzun süre iyi kazanç sağlayabilinirsin. Goomass eğitim setinde en iyi kazandıran ürünleri bulmak için neler yapmanız gerektiği konusunda bilgiler zaten veriliyor.Bol kazançlar dilerim.

      Sil
  5. Goomass internetten para kazanma kiti hakkında çok güzel açıklama yapmışsın kardeşim seni tebrik ederim.Benimde favorim çiftci yöntemi.Ama dediğin gibi biraz emek istiyor.İlk başta biraz sabretmek gerekiyor.Gerçektende belli bir süre sonra meyveleri yani kazançları banka hesabında gördüğünde bu emeğe değdiğini anlıyorsun.
    Hemen kazanmak isteyenler ve sermayesi olanlar da avcı yöntemi tabiki daha elverişli

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için önem ifade ediyor.Sizde bir yorum yazın